اقتصاد

آیا SOL از ETH پیشی خواهد گرفت؟ |پرسش و پاسخ

آیا SOL از ETH پیشی خواهد گرفت؟ |پرسش و پاسخ

Bijie.com گزارش داد:

1 من با بازی کردن قرارداد، موقعیتم را 80000 افزایش دادم و دیگر هرگز بازی نخواهم کرد

.

بر اساس تجربه و احساسات من، صرفاً به دلیل ضرر در قرارداد، ترک قرارداد بسیار دشوار است ثروت، و در صورت امکان، آیا می توانید این روش را در زمینه های سرمایه گذاری متعدد کپی کنید و به نتایج خوبی برسید، آیا واقعاً می توانید از وسوسه قراردادها خلاص شوید.

چرا قبل از اینکه بتوانید قرارداد را کاملاً ترک کنید، باید روش موفقی را پیدا کنید که مناسب شما باشد؟

از آنجایی که مغز انسان به بازخورد مثبت نیاز دارد، تنها زمانی که دائماً از راه دیگری بازخورد مثبت دریافت می‌کنیم، می‌توانیم به تدریج از روش‌های اصلی که می‌توانند ما را «اعتیادآور» کنند دوری کنیم.

در غیر این صورت، هرگز بازخورد مثبتی وجود نخواهد داشت، و هرگز راه دیگری را که مناسب خودمان باشد، نخواهیم یافت.

طبق تجربه من، اگر واقعاً می خواهید راهی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و به موفقیت برسید، حداقل چند سال دیگر طول می کشد تا یک چرخه کامل خرس گاو نر را طی کنید. پس راه آسانی نیست.

ما باید آماده باشیم.

2 آیا می توان SOL را تنظیم کرد؟ آیا از ETH پیشی خواهد گرفت؟

من SOL طرح بندی ندارم، فقط مقداری پشم پراکنده برای جمع آوری پروژه ها استفاده می شود.

اگر پیشی گرفتن به TVL و کل سرمایه بازار اشاره دارد، فکر نمی‌کنم SOL در درازمدت از ETH پیشی بگیرد.

در مورد SOL، من بسیاری از نظرات خود را در مورد آن در مقالات قبلی به اشتراک گذاشته ام. دیدگاه فعلی من در مورد آن بدون تغییر باقی مانده است، و به خوانندگان پیشنهاد می کنم به مقالات قدیمی من نگاه کنند.

3 آیا توکن مدولار TIA را نگه می دارید؟

من TIA را نگه می دارم، همیشه آن را نگه داشته ام و هرگز آن را نفروخته ام.

اکنون همکاری عمیقی با بسیاری از پروژه‌ها در اکوسیستم، به ویژه برخی از برنامه‌های افزودنی لایه دوم اتریوم دارد. همچنین پروژه ای است که من همیشه به آن توجه زیادی داشته ام.

c9JL0oCdhU3iTpS1Tug101KKaig4KGpTJpKR2KOg.png

4 مکانیسم صدور اتریوم چیست؟ آیا کل مبلغ نامحدود بر تمایل مؤسسات به سرمایه گذاری تأثیر می گذارد؟

اتریوم از نظر مکانیسم صدور با بیت کوین متفاوت است و از نظر تئوری می تواند بی نهایت صادر شود. اما از زمان معرفی EIP-1559، تابع سوزاندن توکن را پیاده سازی کرده است و باعث می شود هر تراکنش در شبکه توکن ها را بسوزاند. این اجازه می دهد تا عرضه و تقاضای اتریوم اساساً به یک تعادل برسد.

فکر می‌کنم مکانیسم انتشار فعلی اتریوم بر تمایل سرمایه‌گذاری موسسات تأثیری نخواهد داشت.

5 ماجیک را خوشبختانه با قیمت 1.3 عرضه کردم خیلی سخت است

در این دور از شرایط بازار، VC ها توسط بسیاری از سرمایه گذاران خرد مورد انتقاد قرار گرفته اند، که باعث شده است VC ها تقریباً به هدف انتقاد در صنعت تبدیل شوند.

اما من فکر می کنم که این جو و نگرش خصمانه آشکارا بیش از حد است، زیرا VC یک شرکت کننده و مشارکت کننده اساسی در این اکوسیستم، در حال حاضر و در آینده است.

برای اینکه اکوسیستم رمزگذاری به اکوسیستمی تبدیل شود که قادر به میزبانی برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ و فرکانس بالا باشد، باید زیرساخت منطبق داشته باشد.

زیرساخت باید به فناوری پیچیده و چرخه توسعه نسبتاً طولانی نیاز داشته باشد. چنین پروژه هایی نیاز به بودجه و حمایت طولانی مدت دارند. در حال حاضر، دستیابی به چنین حمایت مالی تنها از طریق دورهای متعدد تامین مالی در زمینه فناوری سنتی امکان پذیر است. بنابراین، با گذشت زمان، فکر می کنم VC های بیشتری وارد چنین پروژه هایی خواهند شد.

من حتی فکر می‌کنم با نفوذ و رایج شدن انطباق در صنعت، به احتمال زیاد برخی از پروژه‌هایی که به پشتیبانی VC متکی هستند، در آینده مسیر سنتی IPO را در پیش بگیرند.

بنابراین من سعی خواهم کرد در مورد VCها و نقش آنها بی طرف باشم.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا